Calendari

Image

Ja està definit el calendari de les curses que m’han de servir per preparar la Marató de l’any següent. Avui s’han obert les inscripcions a una cursa que sempre m’ha agradat molt participar (i que en dues ocasions ha significat la meva MMP del moment), i no és cap altra que la Cursa de Sant Antoni que es durà a terme, el proper 19 de Gener.

No tenia clar si em convenia fer una cursa de 10 kilòmetres a dos mesos vista, però amb la Raquel (la meva entrenadora) ja hem acordat com afrontar aquella setmana per tal que no afecti la preparació al gran objectiu. Molt content de fer-ho possible!

Així doncs, si la contaminació ens ho permet, i enmig de dies de sèries, canvis de ritme, tirades llargues, i d’altres tipologies, el calendari de les curses a què m’he inscrit i on podré coincidir amb d’altres corredors serà aquest:

31 Desembre 2013: Cursa dels Nassos. Com ja he dit en d’altre ocasions, la millor manera, al meu entendre, d’acabar l’any.

19 Gener 2014: Cursa Sant Antoni. Tot i que són dues voltes a un mateix recorregut (fet que no m’acostuma a agradar gaire), és una molt bona cursa, molt ben organitzada, molt bon recorregut i, a més, organitzada per gent que conec com en Conesa (tota una institució al barri)

2 Febrer 2014: MItja Marató de Granollers. Será la meva primera experiència en aquesta cursa que té tant de renom. Ja feia anys que tenia ganes de fer-la i si bé no hi vaig amb cap altre objectiu que el d’acumular kilòmetres, segur que la gaudirem.

16 Febrer 2014: Mitja Marató de Barcelona. L’any passat me la vaig perdre per una infecció a la cama, i aquest any hi tinc moltes ganes. Espero que després de Granollers la pugui afrontar amb menys por que la primera i que sigui un bon test pel que m’espera…

23 Febrer 2014: Maratest a Badalona de 30kms. Aquí és on comencen l’acollonimenta. Suposo que amb la Raquel ja haurem fet alguna tirada de similar sense dorsal per poder arontar-la amb garanties. A dia d’avui, 10 de Desembre, fa molt de respecte!!!!

I fins el 16 de Març ja no farem cap altra cursa…. Ens dedicarem a assimilar aquesta preparació de la millor manera possible fent d’altres entrenaments però ja sense els nervis del dorsal.

Espero poder-vos saludar a l’arribada de La Marató. En tot cas, estaré encantat de poder compartir aquestes curses amb d’altres bojos de l’asfalt!

Anuncis

Deixa un comentari

