Lluita! Lluita!!

Qualsevol podria pensar que el contingut d’aquest post, i més quan l’anterior feia referència a un boxejador, té un punt violent….

Doncs us asseguro que no és així.

Deixeu-me explicar la meva història amb aquesta cançó.

Aquest passat estiu, al meu estimat Llançà, vaig assistir a una obra de teatre sensorial. No sabia molt bé què és allò que anava a veure  o experimentar, tota vegada que sabia que hi havia certa interacció entre els asssitents i actors.

Resulta que l’obra, Camí a Decàlm no és altra cosa, i és molt, que un viatge interior per aprendre a veure i viure què és realment important a la nostra vida, enfocant-ho, sobretot, en la lluita pels nostres somnis

Durant l’obra et fan preguntar-te quin és el teu gran somni. Suposo que en tant que estem vius, tenim somnis per complir. Com a mínim un, però potser més d’un. Jo recordo el meu somni, però també vaig pensar molt, en aquell moment, en La Marató del 2014 com un somni, com una lluita a assolir.

Hi ha un moment de l’obra on una veu preciosa, dolça, transparent et canta a cau d’orella la cançó d’aquest post. I ho fa després d’haver sentit mil raonaments pels quals no pots fer això o allò altre. Recordo que aquells dos minuts, per mi, van ser molt impactants, i des d’ençà aquesta cançó forma part dels himnes a escoltar per preparar la Marató.

I si voleu saber de qui era aquesta veu, podeu clicar aquí

Anuncis

Deixa un comentari

