Ay les lesions!

Imatge

Em considero una persona sana i afortunada. De petit, era d’aquells nens que no queien mai malalts (fet que haig d’agrair en bona mesura a l’alimentació rebuda a casa). A més, tot i que vaig fer una mica d’esport (bàsquet) no sé què se sent amb alguna part del cos enguixat. És que ni una torçadura de dit de la mà, tu! Res!!

Això també ha influit en el fet que sigui bastant descuidat en això. Penso que amb una alimentació saludable, tapant-me quan fa fred en tinc prou. En tot cas, si m’engripo una mica, amb mig matí al llit ben tapat, una mica de descans i una mica de caldo ja en tinc prou. Com a molt, en comptades excepcions, un parell de Gelocatils i com nou!

I aquest sentiment d’omnipotència és el que, paradoxalment, ara em fa generar més por. La setmana passada vaig notar una punxadeta al bessó esquerre en un entrenament. Em vaig espantar una mica però al cap de dos dies ja no notava molèsties i al tercer dia (ahir) vaig millorar la marca en 10k. Conclusió mental: Falsa alarma, Joan. Tu ets un toro!

El problema és que al vespre van tornar les petites punxadetes. Avui ja gairebé no les noto però sí que una mica de molèstia…. I això ara fa que m’acolloni. Serà un sobreentrenament? Serà una petita lesió? Aquesta lesió m’impedirà seguir entrenant? Deixar d’entrenar m’impedirà arribar preparat a la Marató? Serà pura paranoia meva?

Potser serà una mica de tot. No em vull posar paranoic, però és evident que haig de cuidar les meves cames, amb descansos, estiraments sense aturar-me del tot. Com hagués dit jo mateix quan anava a EGB… ja seria mala pata!!!

Anuncis

Deixa un comentari

