Minuts musicals (en pujada)

Hi ha cançons que destaquen per tener un in crescendo important. Aquelles cançons que comencen tranquilament i acaben sent una completa descàrrega d’energia. Per mi, les més mítiques dins d’aquesta categoria son Gloria de Patti Smith i Starway to Heaven dels Led Zeppelin.

La cançó que aquí us penjo no és, en el sentit estricte, una d’elles, però sí que aquesta seva versió en directe al Palau Sant Jordi de Barcelona té aquesta màgia.

Però sobretot, aquesta cançó em va saltar el passat diumenge a la Mitja Marató de Granollers en una d’aquelles pujades trenca-cames que hi ha a la segona meitat. Val a dir que jo no vaig notar res (la pujada em va agafar a la part final de la cançó) i vaig poder mantenir el ritme que portava a la baixada anterior i adelantar molta gent.

Hi ha cançons que un té clar que l’ajudaran a la cursa. Hi ha dies, però, que la cursa et dona sorpreses i hi ha cançons que et tornen a sorprendre.

Anuncis

Deixa un comentari

