Carta d’amor

Imatge

Estimada,

Porto molt temps pensant en escriure’t. Sempre se m’ha donat millor expressar-me davant un ordinador o davant d’un full en blanc que cara a cara. Potser he estat un covard que pensa que, finalment, s’ha omplert de valentia per escriure’t una cosa tant cursi i tant gastada com una carta d’amor.

Encara no hem tingut ocasió de saludar-nos. Algun cop t’he vist per televisió i sí que he sentit parlar de tu a gent que t’ha conegut. De tu només m’han dit coses positives. M’han dit que ets justa, que quedar amb tu és quelcom màgic, que molts cops acabes fent plorar a qui té la sort de saludar-te per primer cop, i que d’altres és implacablement dura

Fa poc vaig decidir que volia una cita amb tu. I has de saber que, des del dia d’aquesta decisió, aquesta cita ocupa gran part dels meus pensaments i sentiments. Porto dies, setmanes, pensant en quines cançons seran les millors per afavorir el clímax entre tu i jo. Fins i tot porto setmanes posant-me a to per tal d’estar a la teva alçada el dia que ens coneguem. Tinc gairebé decidida la roba que em posaré, però sent honestos també et diré que res del que porti serà nou de trinca. Em sento més segur amb roba que ja hagi portat en altres moments.

He tingut d’altres cites que m’han ajudat a imaginar a saber com seria una cita amb tu. Cites que em deien, sense saber-ho en aquell moment, en què havia de millorar per poder tenir la teva atenció. Cites que en el seu moment em van semblar magnífiques i que ara, al teu costat, perden qualsevol comparació. Cites que ara veig més com un aquí te pillo, aquí te mato davant la teva majestuositat.

Tinc moltes ganes de que ens coneixem. Tinc ganes que notis la meva suor en tot tu i que notis com les pulsacions del meu cor s’acceleren quan m’acosti a tu i quan, al cap d’una estona, estigui dins teu.

És possible que només tinguem una cita per entregar-nos l’un a l’altre. Sé que no tens problemes a tenir-ne més d’una, si t’ho demanen però prefereixo esperar a veure com va aquest primer cop i després ja anem veient.

Ho veus? Ja torna a sortir el covard ple de pors.

Sé que no et puc demanar exclusivitat. Sé que abans i després de mi hi haurà d’altres homes a la teva vida. Fins i tot també hi haurà dones. Sé que seràs justa amb tots ells, amb totes elles i que només seràs carinyosa amb qui realment s’ho mereixi. Sé que no et deixaràs enganyar, ni per mi ni per cap altre, i això és quelcom que et fa encara més especial.

Fins i tot sé que el dia que et miri als ulls i et digui: – Mira, aquí em tens! hi haurà molts d’altres que t’estaran mirant amb el mateix desig que jo. Davant d’això, jo no hi puc fer res. Ni ho pretenc. Accepto que dediquis la teva atenció també a d’altres persones. De fet mai he estat una persona especialment gelosa.

En qualsevol cas que, en aquell moment, jo m’entregaré totalment a tu. Per mi, en aquell moment no hi haurà cap altra que tu. Per mi no existirà ningú mes que tu i jo. M’és igual que em facis patir. M’és igual que em facis plorar. M’és igual que m’ho posis més difícil a cada minut que passi amb tu. Tot això m’és igual. És el preu que accepto d’estar amb tu. Amb tu, estimada Marató.

Ens veiem a Barcelona?

Anuncis

Deixa un comentari

