Comença el compte enrere…

Imatge

Aquest podria perfectament ser el títol a la secció de “minuts musicals” on afegiria una banda de cabells encrespats i llavis maquillats cançant una cançó molt famosa dels 80, però no serà el cas.

Per altra banda, tampoc seria cert que comença el compte enrere.. Tenint clar que el dia D és el 16 de Març, vaig començar el meu primer compte enrere el dia que vaig decidir córrer la Marató. Faré un nou compte enrere la setmana anterior. Estic segur que encetaré un nou compte enrere els deu minuts, o els deu segons abans del tret de sortida..

Dit això, aquests dies sí que tinc la sensació d’estar en ple compte enrere. Si fa 10 dies vaig córrer la Mitja Marató de Granollers, en fa tres que vaig fer una tirada de 27 kilòmetres. En 5 dies, com a la imatge de l’inici, ens espera la Mitja Marató de Barcelona una setmana abans de la bogeria de la Maratest. 30 kilòmetres non-stop!!!!

Hi ha qui li diu entrenaments de qualitat, test, entrenaments programats, etc. Hi ha qui els planteja per saber si podrà assolir el repte i d’altres per saber com afrontar-lo, sabent ja que l’assoliran.

A dia d’avui, em sitúo en la segona categoria, ja que cada dia que passa em sento més segur de poder-ho assolir. He anant fent un entrenament ben planificat i que he anat seguint molt bé i a dia que passa, amb els descansos necessaris, les cames funcionen millor.

No queden 5 dies, no. En queden 34! El compte enrere és llarg. A estones es fa pesat. Però també és estimulant. És excitant. I hi ha moltes frases per motivar-se i estimular-se abans d’una cursa. Però poques per aconseguir l’efecte contrari. Bé, sí, Potser n’he trobat una…

Imatge

Anuncis

Deixa un comentari

