100

Imatge

No és cap nou límit de velocitat a les carreteres.

No és cap percentatge sobre el meu èxit en alguna tasca recent

No és cap import concret (tot i que en breu espero alguna multa d’aparcament que me’ls farà pagar)

No és cap centenari, que sàpiga, d’alguna fita concreta.

No representa, que jo recordi, el meu quocient intelectual, fet que marcaria que estic dins la normalitat menys destacable.

100 són els kilòmetres que, a partir del Setembre del 2012, em vaig proposar fer cada mes. Crec que ho vaig començar a assolir de manera regular a partir del Gener de 2013.

100 són els kilòmetres que porto en només els primers 12 dies del mes de Febrer.

Molts més són els que em falten d’aquí al 16 de Març.

Anuncis

Deixa un comentari

