Una imatge ( o tres) valen més que mil paraules…

Avui era un bon dia per parlar més detingudament del Maratest del proper Diumenge i com em sento davant, per primer cop, d’una cursa de 30 kilòmetres.

Avui era un bon dia per parlar encara més de la Marató i de com l’afronto tota vegada que avui és el primer dia del darrer mes previ a la cursa.

Avui era un bon dia per, en conseqüència del segon punt, pujar una cançó o un vídeo motivacional.

Avui, per tant, era un bon dia per recordar, novament, els motius que em fan córrer, o que em fan plantejar una Marató.

Vaig llegir fa poc que el principal motiu per sortir a córrer és tornar més feliç del que has sortit. Estic 100% d’acord. A llarg termini, l’objectiu principal de sortir a córrer no és tant millorar una marca, ni assolir una distància més llarga, ni participar en aquella cursa tant important. L’objectiu principal és progressar, millorar físicament, disfrutar, evolucionar, canviar, enfortir la nostra salut, etc. N’hi ha molts.

De vegades, quan estem immersos en preparacions, curses, marquitis, etc no ens parem a pensar en allò realment important. I sembla que els nostres esforços no tinguin la recompensa que volem. Doncs sí. La tenen. I com a mostra, la meva evolució en els darrers cinc anys. No hi ha cap cronómetre. No hi ha cap cursa. Hi ha canvis de conductes, canvis d’hàbits, canvis de perspectives i sí, també hi ha canvi de pes!!!

De vegades, una, o tres imatges, s’expliquen millor que les meves paraules…

Imatge

Anuncis

2 pensaments sobre “Una imatge ( o tres) valen més que mil paraules…

  1. … sembla que no has escollit la millor foto -o millor dit, la millor definició de foto- pel 2014 (…si volíes mostrar-nos la teva -més que evident- millora física i de pes)

    • Aquest any no tinc gaire fotografies, però m’agradava el contrast entre un concert heavy amb una cervesa a la mà i en ple esforç d’una cursa per exemplificar aquest canvi en 5 anys.

Deixa un comentari

