Al final n’aprendré

Doncs sí. Al final, espero, aprendré una cosa important a l’hora de fer curses que darrerament està fallant.

I pot semblar una tonteria, però m’agradaria poder-ho solucionar aviat. I és el dorsal. Penjar bé el dorsal.

Mira que cada nit abans de la cursa preparo perfectament els quatre imperdibles per poder-lo col·locar bé a la part frontal. Un a cada extrem, però no gaire a l’extrem per assegurar-ho. Doncs no hi ha manera! Al cap de 45 minuts corrents, en les tres curses d’enguany, s’ha anat despenjant.

No és que sigui cap drama, però quan veus que se’t va despenjant, vulguis o no, et descentres. Per evitar descentrar-te, l’acabes treient tot i guardant-lo sota el pantaló per poder després recollir la bossa al guarda-roba de l’organització.

Per tant, acabes corrent sense dorsal a la vista…

I dius, importa gaire?

Doncs sí.

M’ha passat que en alguna cursa no he pogut obtenir fotografies que fan als corredors pel fet que no em poden localitzar pel dorsal. No és important, però aquestes fotografies fan especial il·lusió (digueu-li postureo, ego o com vulgueu, però fa il·lusió)

No m’ha passat, però tinc por que em passi, que els organitzadors pensin que ets algú que corre sense haver pagat la inscripció i et vulgui expulsar de la cursa. Aquest també és un motiu pels que guardo el dorsal, però tot i que sé que ho podria explicar sense problemes i em deixarien seguir, no tinc ganes d’haver de donar explicacions, aturant-me, en ple esforç. ( I consti que estic d’acord que s’eviti als corredors pirates gaudir dels serveis pels que altres hem pagat, i en el cas de la Marató, molt).

Per tant, espero que aquest Diumenge, una de les moltes lliçons que aprengui sigui aquesta.

I és que aquest Diumenge toca penjar-se un dorsal novament!! I aquest cop, paraules majors. 30 kilòmetres!

Imatge

Com el nom indica, es tracta de fer un Test de cara a la Marató. No és una cursa en sí. És un entrenament amb pitrall. No es tracta de buscar un temps concret sinó d’extreure lliçons pel que ens espera tres setmanes després. Com penjar el dorsal, roba a portar, ritmes a mantenir, com hidratar-se, música a escoltar, etc.

Llàstima que aquesta setmana no pugui entrenar gaire abans del Diumenge, però fins i tot encara pot ser bo arribar amb les cames descarregades. No nego, que cert acolloniment hi ha…

El passat Diumenge ja vaig treure bones conclusions a la Mitja Marató de Barcelona, de la mateixa manera que ja va passar a Granollers dues setmanes abans. Aquest Diumenge, serà quelcom nou que segur que ens ensenyarà coses…

Com a mínim, espero que no se’m caigui el dorsal!

Anuncis

2 pensaments sobre “Al final n’aprendré

  1. Joan, compra’t una banda (cinturó) elàstica per penjar el dorsal, tipo “triatletes”: jo fa anys que no porto el dorsal amb imperdibles, és molt més cómode (i pots portar els gels a les tirades llargues, com la de diumenge).

Deixa un comentari

