Les meves notes fins ara.

Ves per on, que 12 anys després de finalitzar la meva carrera, i dos anys després de finalitzar un Posgrau, ja torno a tenir bons diplomes.

Sent honestos, ja tinc d’altres diplomes com els que aquí es mostren, però mai havien tingut la connotació d’examen parcial que ara tenen.

ImatgeImatge

Aquests serien, doncs, els dos examens parcials des que vam decidir presentar-nos a l’examen final del 16 de Març. Però com tot, molts cops el com és tant o més important que el què. Així doncs, si veiem amb detall el com ens trobem que..

Imatge

Sí. El resultat final a Barcelona és lleugerament millor que a Granollers, però si em fixo en els ritmes, és evident que a Granollers vaig fer cada parcial millor que l’anterior. Què influïa el recorregut? Segur. Però la gestió és molt millor. I ara, que cada cop hi ha menys marge d’error, és important aprendre’n. I d’aquí un mes, canviant els números, seria molt, molt bo poder mantenir la tendència marcada en verd.

Menys és més!!!

Anuncis

Deixa un comentari

