Un dels primers motius

A l’inici d’aquest blog, recordo, vaig escriure els motius que em motivaven a fer una Marató. Segurament ara en canviaria alguns, afegiria d’altres i matisaria alguna part del text.

Però heu de saber que, abans de l’estiu del 2009, jo no feia gens d’esport. No en vaig fer cap tipus d’esport en tota la dècada dels 90 i gairebé en tota la primera dècada d’aquest segle excepte algun brevíssim pas pel gimnàs al costat de casa dels pares.

L’1 de Setembre del 2009, qual objectiu a fer després de les vacances, va ser el meu primer dia a un gimnàs. No tenia clar si em duraria molt aquesta vena, però entre amics que em parlaven de les bondats del running, i que per primer cop el meu cos m’ho demanava, van anar passant els dies i, al contrari del que m’havia passat en d’altres ocasions, aquest cop no ho vaig abandonar ràpidament.

De la bici vaig passar a l’elíptica. De l’elíptica a la cinta de córrer. De la cinta de córrer al parc del costat de casa. Del parc a una miqueta més lluny. De l’una miqueta més lluny a la Diagonal. De la Diagonal al Fòrum. Del Fòrum a l’hotel Vela. De l’hotel Vela al Zoo, i així fins avui.

En tant que psicòleg, crec molt en el poder de la ment per portar-nos a llocs on pensem que no podem arribar. I és per això que, en aquells moments, vaig tenir la necessitat d’aferrar-me a històries que m’inspiressin motivació, superació, confiança, etc. Algunes històries venien en forma de converses amb amics, lectures interessants, pel·lícules o músiques inspiradores.

Però recordo una història que em va colpir com cap altra. I és la que podeu veure en aquest vídeo.

Anuncis

Deixa un comentari

