Cops vitals…

Fa un temps vaig penjar un vídeo (era el fragment d’una pel·lícula) en aquest blog on un dels personatges es dirigia a l’altre en aquests termes:

En el mundo no todo es color de rosa, es un lugar mezquino y feo y por más fuerte que seas, la vida te pondrá de rodillas y no te dejará  levantar si es que la dejas. Ni tu, ni yo, ni nadie golpea tan fuerte como la vida. Pero no importa lo fuerte que golpeas, sino lo fuerte que pueden golpearte. Y lo aguantas mientras avanzas. Hay que soportar sin dejar de avanzar, así es como se gana!

Era un diàleg on un pare li demostrava el seu fill la necessitat de fer les coses per un mateix sense buscar excuses per no fer-les. Era, suposo, una crida a la valentia personal.

Aquesta setmana m’ha vingut al cap aquesta escena (que he vist molts cops) però en una perspectiva diferent. Si bé és una reflexió que m’he repetit diverses ocasions per obligar-me a lluitar, aquest cop pensava més concretament en els cops aquests de què parla i la incidència que tenen en una Marató (o en la seva preparació).

Doncs sí. He rebut un cop. No arriba a posar-me de genolls però sí que em fa caminar amb menys dificultats. Però com diu el personatge, hem d’avançar, hem d’avançar!

Aquesta és la meva situació actual. O la meva situació d’ahir a la nit. Ja tinc excusa per no fer la Marató. Ja tinc excusa si no baixo de les 4 hores el dia de la cursa.

Imatge

Fa dos dies gairebé no podia caminar. Avui, amb poca dificultat, ja camino. En uns dies podré caminar sense dificultat i sé que en una setmana podré tornar a córrer dies abans de la cursa per recuperar la sensació de córrer i preparar les cames per l’esforç.

I d’aquí 16 dies, no en tingueu dubte, estaré a l’Avinguda Maria Cristina tant a primera hora del matí com unes quatre hores més tard. Així és com es guanya!!

Anuncis

Deixa un comentari

