Pont Aeri

Més enllà que fos una discoteca que mai he trepitjat, s’anomena Pont Aeri a aquest mitjà de transport tant car que connecta Barcelona i Madrid per aire. També s’anomena “esperit pont aeri” a aquells que, diuen, treballen per buscar un acord de les elits de Barcelona i Madrid per buscar una mena d’acord polític que no trenqui (explicat d’una manera, ho reconec, molt simplista).

Certament, quan parlem de pont aeri, pensem ràpidament en Barcelona i Madrid, i de molts és coneguda l’expressió “al otro lado del puente aéreo”.

La veritat és que no és un sistema que jo hagi usat en excés (crec que només un cop i pagava l’empresa) però em serveix per il·lustrar l’article d’avui, ja que estic pensant que potser sí que en breu hagi de fer un viatge de Barcelona a Madrid.

A finals d’Abril hi ha la Marató de Madrid. I tal com veig el meu peu, començo a pensar que potser serà massa difícil arribar en condicions a la Marató de Barcelona del proper 16 de Març. Faré el possible perquè així sigui, reposant el peu i exercitant altres parts del cos per no perdre to, però ara mateix no tinc clar que sigui suficient.

IMG_0450

Vull fer la Marató a la meva ciutat. Crec que no hi ha millor escenari per al meu debut en aquesta distància, però si no fos possible, agafaré el pont aeri, o Vueling, o Air Europa, o l’AVE (el que em resulti més barat) i el mes d’Abril em plantaré a Madrid per fer la Marató.

Ave_Barcelona_Madrid

Pit i collons.

Anuncis

Deixa un comentari

