A qui l’importa el got?

Generalment, tendim a diferenciar els optimistes dels pessimistes segons si veuen el got mig ple o mig buit.

Imatge

Aquests dies, amb la lesió del peu, me’l miro sovint.

Hi ha dies que el veig completament ple i penso que serà impossible poder córrer la Marató. Dues setmanes aturat, sense poder entrenar i amb dolor fan difícil veure que d’aquí 9 dies pugui estar corrent prop de 4 hores.

D’altres dies veig que el dolor va baixant, que a aquest ritme arribaré a temps de poder-la fer. Que, a més, durant mesos he seguit un entrenament que han d’ajudar a que no em capfiqui amb uns suposasa pèrdua de forma.

Fins i tot hi ha dies que veig factible poder tornar a córrer el proper Dimarts i/o Dimecres per provar-me i recuperar la sensació de suar mentre corro (com si m’hagués oblidat de fer-ho en els darrers 10 dies).

El got segueix sent el mateix. Soc jo qui me l’imagino més ple o més buit, i no sempre basant-me en fets empírics. De fet, gairebé mai.

Però fa un temps vaig llegir que mentre un veu el got mig ple i l’altre el veu mig buit, hi ha qui s’ocupa d’anar a buscar més aigua.

I això estic intentant fer. Fent els tractaments que em diuen, reposant al màxim. Lluitant contra la impaciència que em demana fer exercicis de bicicleta o elíptica per mantenir to però que allargarien la recuperació. Estic buscant més aigua. I en tant que em considero resolutiu, vull pensar que en trobaré aviat.

Si aquesta aigua que trobi per acabar d’omplir el got em permetrà acabar la Marató és quelcom que no ho sé. Si em permetrà fer un temps inferior a les 4 hores (que era un objectiu que fa dues setmanes trobava perfectament factible) tampoc ho sé.

Ni ho sé ni m’importa. Ni tan sols m’importa la quantitat d’aigua que té el got. N’estic buscant més. I com deia el mestre.. be water, my friend!

I aquesta ha estat la meva manera de convertir-me en aigua els darrers anys!

Imatge

Anuncis

Deixa un comentari

