364

Aquest matí ha tingut lloc la Marató de Barcelona.

Aquesta tarda hauria d’estar estirat mort de cansanci escrivint la crònica de la meva cursa, penjant les fotografies que m’haguéssin fet familiars i amics i dient que mai més corro una Marató.

En canvi, estic assegut reposant el peu, sense fotografies per penjar escrivint una no-crónica i tenint més clar que mai tinc una Marató pendent.

Com sabeu (i si avui entreu en aquest blog per primer cop heu de saber que estic lesionat) avui no he corregut. Avui m’he aixecat ben d’hora per viure la Marató d’una manera molt diferent a la que havia pensat. Avui m’he dedicat a viatjar amb la moto per diferents punts per animar a tots aquells herois i heroïnes que han corregut sota el Sol de justícia de la primavera barcelonina.

Haig de reconéixer que vaig encetar aquest blog per auto-motivar-me per un repte així. El passat Novembre no tenia gens clar que podria arribar a poder aguantar una distància tant llarga. Quatre mesos després, ara almenys tinc la certesa que la Marató és a les meves cames. Potser, això sí, caldrà revisar alguns errors que he comès en la preparació (bàsicament una eufòria que m’ha portat a un sobreesforç que el meu peu esquerre no ha volgut assumir).

No sé si son exactament 364 els dies que falten per la propera Marató de Barcelona. Tampoc sé si, com deia a l’entrada de fa dos dies, finalment m’animaré a fer-ne una la propera tardor a València o Sant Sebastià.

Però avui, amb més certesa que mai, sé que posaré tot el meu seny i la meva preparació per, l’any que ve, poder estar a la sortida i a l’arribada de la Marató de la meva ciutat.

If you want, you can!

Picture1

Anuncis

Deixa un comentari

