Buscant un nou punt de sortida

Imatge

 

No costaria molt trobar frases que ens expliquin de manera majestuosa com tornar a començar després d’una recaiguda. Frases com aquella que diu que la fortalesa es demostra més en aixecar-se que no pas en no caure en seria un exemple clàssic.

No costa molt imaginar, tampoc, quins son els àmbits a la vida que definim per cicles amb inici i final. Relacions personals, relacions professionals, canvis de lloc de residència, cicles polítics, econòmics, esportius, etc.

Concretant en el tema del blog, pel que fa a la meva afició a córrer, diguéssim que estic vivint una mena de transició com si s’hagués acabat malament un procés (preparació de la Marató) tot esperant de començar-ne un de nou breument (espero quedin pocs dies de recuperació).

Paradoxalment, també les darreres setmanes m’he vist en un procés que implica finalitzar moltes coses i haver-ne de començar noves. Nous projectes, en diuen.

Si començo a pensar en quin ha de ser aquest projecte, m’esgarrifo i em deprimeixo només de pensar-ho. No tinc ni idea de com seran moltes coses a partir d’ara. Sí que tinc bastant clar que la seva coincidència amb la (espero) tornada a l’asfalt han de marcar un nou camí que encara em resulta desconegut. Ara per ara, només tinc que l’inici en ambdós casos és molt similar al que s’il·lustra a la imatge inicial. Un nou començament. Un nou tret de sortida. Una nova carrera.

No penso en haver-me d’aixecar. Penso, més aviat, en córrer. I si no podem córrer, caminarem. Ja ho deia el poeta. No hi ha camí. El camí son les nostres petjades!

Imatge

 

Anuncis

Deixa un comentari

