Sobre tatuatges…

Fa poc vaig tenir la opció de veure el muntatge del video que es mostra. Es tracta de, potser, la cançó que posaria en el meu Top1 de les meves cançons que m’han marcat.

Potser ara no és la primera cançó que prefereixo escoltar, ja que l’he escoltat molts cops i en diferents versions, però és cert que m’ha acompanyat molts anys.

Més enllà de l’artista, del que diu la cançó i del que representa, de fet, tot l’àlbum, el títol també representa part de les meves sensacions. És quan corro que em sento més viu.

Per això, serveixi aquest post per anunciar el més que probable tatuatge a la meva cama amb la sentència “BORN TO RUN”. Potser que ara pensi en el disseny…

Anuncis

Deixa un comentari

