No és més fort qui menys cau

Imatge

Qui ha seguit aquest blog o ha tingut ocasió de parlar amb mi els darrers mesos, haurà tingut notícia de diversos cops, lesions que he anat patint darrerament.

Aquest blog està centrat bàsicament en la meva afició a córrer i en la meva determinació en córrer una Marató algun dia. Durant mesos, anava parlant dels meus progressos en els entrenaments previs, i a partir de finals de Març, vaig començar a parlar de com m’afectava allò que semblava una petita tendinitis.

Avui, dos mesos i mig més tard, sé que allò no era una tendinitis. HI ha una fractura al peu. Hi ha ruptura. Concretament, en un ós que no sabia que existia i que sembla dir-se escafoides.

Ara m’esperen dos o tres mesos de recuperació. Segurament, si hagués rebut aquest encertat diagnòstic quan tocava, ara estaria a punt de poder tornar a córrer I més enllà dels motius que no ho han fet possible i dels que no en vull pensar en excés per no cabrejar-me, sembla que fins l’Agost no podré tornar a fer esport amb normalitat.

Tinc ganes de tornar a córrer? Moltes. Moltíssimes. Ho necessito gairebé com el respirar, però precisament el córrer m’ha ensenyat la importància dels conceptes paciència i constància. Per tant, farem el que calgui fer per curar-se bé i no precipitar-nos.

També, en algunes ocasions, he penjat frases, curts o cançons que em motivaven en el meu repte d’aquell moment.

Aquest article pretèn parlar de tot una mica. No negaré que he rebut altres cops aquests mesos.

Fa tres mesos preparava la Marató mentre vivia en un pis que m’encantava amb una persona que havia de ser el meu futur. Avui, estic vivint sol, sense aquesta parella, al pis dels meus pares (on no pensava tornar més enllà de les visites dominicals) amb el peu lesionat.

Però com li diu Rocky al seu fill a la sisena pel·lícula de la saga, ningú dona més cops que la pròpia vida. Però aquests cops s’han d’aguantar i hem de seguir avançant.

Vindria a ser aquella dita que les nostres àvies ens deien fa anys…

No és més fort qui menys vegades cau, sinó qui més vegades s’aixeca.

I jo, sense ser Rocky, estic (en el sentit metafòric de la paraula) ben dret!Imatge

 

 

Anuncis

3 pensaments sobre “No és més fort qui menys cau

  1. Molts ànims per seguir endavant en la teva recuperació de la lesió del peu. Ja sigui a l’agost o bé al setembre aviat tornaràs a córrer i a gaudir d’aquest esport. De ben segur!

  2. Joan, a la piscina pots fer entrenaments millor que simplement nedar i nedar. Milloraràs molt fent diferents exercicis com sèries, que no has de confondre amb les sèries corrent. Aquí no hi ha impacte.

Deixa un comentari

