Sobre disciplines

Generalment podríem entendre el terme “disciplina” com un cojunt de normes que dirigeixen qualsevol de les nostres activitats. De vegades ens ve donada (ens les imposen) o ens la imposem nosaltres per assolir uns objectius.

També entenem “disciplina” com una modalitat esportiva qualsevol, dient que un esportista destaca en una altra disciplina independentment de com de disciplinat sigui en la seva aplicació…

En moltes activitats de la nostra vida, tenir un objectiu ben marcat ens ajuda a marcar-nos aquesta disciplina, ja que de vegades és fàcil deixar-se portar per la inèrcia de la rutina.

I tot això, per què ho explico, ara?

Des que em vaig lesionar, és evident que he perdut en la meva disciplina per mantenir una activitat esportiva constant. És evident que tenir una fractura no ajuda, i de fet, el repòs és part de la disciplina que hem de seguir (i potser no vaig seguir els primers dies). Haver d’afrontar altres canvis personals tampoc han ajudat, però avui he estat pensant en aquest terme mentre canviava de disciplina. M’explico…

M’he tornat a imposar una disciplina. Una disciplina constant que m’ha d’ajudar a recuperar-me correctament i evitat recaigues. I per aquesta fita, compto amb aquests nous “companys d’entrenament

Imatge

El meu peu està en les seves mans, ara mateix. I en ells confio, fent el que em diuen i rebent els tractaments que m’apliquen per tornar a trepitjar asfalt.

Mentre aquest dia no arribi, sí que he pogut imposar-me una nova disciplina en una altra disciplina. Si no podem córrer, caminem. Si no podem caminar, nedem!

Imatge

Els carrers han passat a ser carrils, i aquests que veieu, els del Poliesportiu Sagrada Familia son els que estan veient un nou Joan.

Fa dues setmanes, vaig nedar 400 metres i vaig acabar gairebé marejat. Una setmana després, ja vaig poder nedar-ne 500. Aquesta darrera setmana, tres sessions nedant-ne 600, 750 i 1 km!. No només això, sino que cada dia, tot i fer més distància, acabant menys cansat que l’anterior!

Qui sap, potser serà a partir d’una lesió preparant una Marató on descobrirem un altre repte…

Imatge

 

Anuncis

Deixa un comentari

