Aprenentatges…

 Cinc mesos enrere, havia arribat a explicar, tot cofoi, entrenaments on corria més de 25 kms, curses de fins a 30kms, rècords personals en Mitges Maratons i curses de 10kms, etc.

Ho explicava tal com ho sentia, amb molta alegria. En aquell moment, tot formava part d’in pla que anava seguint fil per randa fins que, forçadament, es va haver d’aturar.

Avui, en canvi, 25 kms queden molt lluny. 30 encara més i una Marató costa de veure, però ja es comença a veure una mica de llum.

Ahir, despres de mesos, vaig poder córrer. Havia fet algun minut de “trote cochinero” les setmanes prèvies, però ahir vaig poder fer un primer test. Van ser només 10 minuts.

No van ser més, bàsicament, pel cansanci que porto acumulat aquests dies de la bicicleta que estic fent per no perdre gaire to muscular a les cames i no perdre gaire la forma. Aquest Divendres, potser, serà més estona (les cames em demanen descans).

10 minuts. Segons vaig calcular a la cinta, a un ritme promig de 6 minuts el kilòmetre, fent “mini-sèries” d’un minut a 5’20” sense dolor.

Encara queda camí per fer. Encara no podem fer grans tirades. Però dia a dia, setmana a setmana, espero poder fer més distància amb menys molèstia.

Paciència i constància. Dos aprenentatges que en trec del fet de córrer.

instalaciones-6-650x360

Aquestes instalacions, de Cerede , son ara mateix el meu taller. En breu a l’asfalt!

Anuncis

Deixa un comentari

