Cicles

Serà que en breu tornem a canviar l’horari. Serà que dissabte que ve tornem a tenir un Madrid-Barça… però sembla que s’anuncia un canvi de cicle.

Quan vam canviar l’horari la passada primavera, el Barça va començar a perdre empenta de campió…

En el meu cas, com molts sabreu, en aquest període de sis mesos em vaig trencar el peu. Em vaig separar, amb les renúncies que això implica i vaig haver de resituar-me. Enmig d’aquest procés, vaig perdre la feina i semblava que les males notícies no tenien fi.

Aquesta setmana, diuen els astres, tornem a canviar de cicle.

Serà que durant aquests mesos de primavera i estiu a mi m’ha tocat allò que en diuen “hibernar”. Recollir forces per temps millors, reflexionar sobre errors passats per tornar a començar amb més força i molts altres mantres que es recullen en llibres d’autoajuda i motivació.

Arribats a aquest punt, si bé encara no podem dir que totes aquestes peces trencades s’hagin soldat del tot, sí que sembla que comencen a agafar forma. És d’hora per llençar campanes al vol, és cert. És d’hora per dir que tornem al punt de partida, però aquesta tardor-hivern pot ser la meva primavera.

De moment, i pel que fa al contingut inicial d’aquest blog, avui estic content de poder escriure que he pogut córrer 5 kms seguits!!!

 El ritme és fluix (31 minuts), comptant que els primers dos-tres minuts els he fet caminant i a trote, però he acabat fent els darrers dos-tres kilòmetres a un ritme proper al 5:30 (en cinta, a més, sempre costa més assumir la velocitat real).

Ahir eren 4 els kilòmetres que vaig córrer, i a un ritme molt inferior (la por a una recaiguda encara em fa ser prudent) però, en qualsevol cas, córrer 9 kms en un cap de setmana és quelcom que feia mesos que no feia.

Potser el canvi de cicle astrològic marcarà algun altre canvi de cicle més quotidià. Potser és una mera casualitat a la que vull donar una importància que no té.

Ves a saber. Tot i així, no deixa de ser curiós que la imatge que més m’agrada de les que m’han tret mentre corria sigui d’un plujós Diumenge de Gener. Serà que soc home de freds!!!

1044213_10152560127484062_1064518514_n

Per cert, us havia dit que el 21 de Desembre, el dia del solstici d’hivern, el dia més curt de l’any, és el dia que vaig néixer?

I què diu la meva cama sobre els naixements?

tattoo

Això dels cicles és realment interessant! En tot cas, estem a punt de tornar!!

Anuncis

Deixa un comentari

