Canvi de títol

cambio3

Fa prop d’un any vaig encetar aquest blog titulant-lo “En Joan se’n va de Marató el 2014”.

Acaba el 2014 i no he corregut cap Marató.

En 21 dies estarem el 2015 i no tinc previst fer una Marató en les properes tres setmanes.

Fins i tot hi ha dies que tinc dubtes si algun dia, aquest any que ve o el següent, tornaré a fer els sacrificis necessaris per poder-ne afrontar una. Aquests mateixos dies, en canvi, també penso que tard o d’hora em voldré treure això del cap i la faré.

Per tant, he decidit canviar el títol d’aquest blog.

No sabem si en Joan se n’anirà de Marató. Si ho fa, no sabem si serà el 2014 o el 2015 o més endavant. Tampoc sabem si serà a Barcelona o a qualsevol altre ciutat.

Sí que sabem que en Joan es va preparar per una Marató. Sí que sabem que després de no poder-la fer, la idea de de tornar-s’hi a preparar no estava ni molt menys descartada.

Per tant, no se m’acudeix millor manera per reanomenar aquest blog amb el nom de “Com em vaig preparar per la Marató”.

I és que de vegades, importa més el trajecte que el lloc d’arribada…..

Anuncis

Deixa un comentari

