It’s only rock and roll, but I like it!

No pretenc aquí fer cap anàlisi de la discografia dels Stones ni de la cançó que dóna títol a aquest article. Aquest és un blog sobre preparació a una Marató.

L’any passat em vaig quedar a les portes de fer el meu debut per una lesió la curació de la qual s’ha allargat molt.

Ara sembla que estem ja a la recta final. Ahir vaig córrer 16 kms a 5:07 per Ctra de les Aigües i, el més important, no vaig tenir ni tinc 30 hores després cap molèstia. No vull excitar-me en excés perquè en moments anteriors ja he vist com una suposada recuperació es veia frenada per petites recaigudes. Segurament he volgut avançar més ràpid del que el meu cos podia assimilar, i ja he après que necessito reposar després d’un entrenament.

Demà tornaré a entrenar una mica, i aquest Diumenge que ve tenim la Mitja Marató de Barcelona on ja estic inscrit. Intentaré trobar l’equilibri perfecte entre entrenaments i descans per tal que aquesta recuperació del peu es consolidi.

dorsal

Hi ha un punt optimista que em diu que aquest cop va de debò. Ja puc fer entrenaments prou exigents. Més enllà de la lesió, encara veig que la meva forma física no em permet acumular prou kilòmetres com per afrontar amb garanties la Marató d’enguany de Barcelona.

descarga

Tot i així, i donat que si hagués de triar quin estil de música m’agrada més diria que és el rock and roll…. podriem buscar d’altres alternatives; o com diria Sabina… pongamos que hablo de Madrid!

Què fem? Ens atrevim…. It’s only rock and roll, but I like it!

descarga

Potser que ja s’estigui omplint!

Mastropiero_Test

Anuncis

Deixa un comentari

