Back to the future

bCK

I ara a sant de què hem de parlar de cinema? Se suposa que aquesta pel·lícula té algun significat especial? Se suposa que s’explicarà en aquest article? Se suposa que serà llarg?

Doncs sí, sí i no.

Té un significat especial. I tant que el té! És una de les meves pel·lícules preferides, per la seva història, per la seva ambientació i suposo per l’edat que tenia qual la vaig veure…

Més enllà d’aquesta (petita i ridícula) crítica cinematogràfica totalment subjectiva, m’ha vingut al cap aquest títol, ves per on, quan m’estava pesant al gimnàs.

Si no em falla la memòria, avui podria dir sense gaire risc a equivocar-me que, com a mínim, en els darrers 15 anys no ha hagut cap moment on no pesés més del que peso ara. I potser podria afegir-hi algun any i tot!

Ens trobem, doncs, tornant al passat. No sé si les meves cames necessitaran agafar una velocitat de 140kms/h, ni si deixaré foc a l’asfalt abans de desaparéixer, però sí que tinc clar que del passat…. cap al futur!

Per cert, he dit ja que el meu futur potser passa per Madrid? Coi, ja semblo en Duran

Anuncis

Deixa un comentari

