Tornem a donar sentit al blog

La setmana que ve farà un any d’ençà que el sentit original del blog es va veure afectat, ja que farà exactament un any que em vaig trencar el peu.

Una lesió que em va fer plantejar molt seriosament deixar de plantejar-me l’objectiu de preparar una Marató, ja no el 2014 sinó deixar de plantejar-ho definitivament. Sentia tant de dolor al cap i al peu que em resultava impossible pensar en tornar a córrer amb la disciplina que requereix un objectiu així.

Al cap d’uns mesos, com ja explicava també, vaig decidir canviar el títol del blog, obviant la data però mantenint l’objectiu de preparar una Marató algun dia. No concretava ni el lloc ni el moment de fer-ho, però sentia l’impuls de que no em podia quedar amb les ganes d’intentar-ho de nou.

Avui, gairebé un any després, puc confirmar que aquell canvi de títol no és només un desig. No és només una manera de motivar-me o animar-me escrivint allò que que vull fer per tal que aquest objectiu sigui més factible.

Avui no escric per dir que vull tornar a plantejar-me una Marató. Avui no escric per explicar que tinc ganes de tornar a entrenar per una Marató.

Avui no parlo de desitjos. Avui parlo de realitats..

I és que sí, benvolguts lectors, des de ja fa unes setmanes, en Joan s’està preparant per una Marató!

restart

Anuncis

2 pensaments sobre “Tornem a donar sentit al blog

  1. Que vagi molt bé la mitja marató de Barcelona de demà! Enhorabona per haver superat la lesió del peu. Tant de bó assoleixis el teu somni de còrrer una marató. Com diu una cançó d’Elvis que ha versionat moltíssimes vegades el Boss: “Follow that dream wherever it may lead”. Que gaudeixis de la cursa de demà!

    Salutacions,
    Abel.

Deixa un comentari

