És l’hora dels adéus?

Doncs sí, esperem que avui sigui un dia de despedides.

Fa prop de 9 mesos vaig conéixer, per recomanació d’un amic, el doctor Abad. Un noi molt agradable que, només tocant el meu peu durant cinc segons, va saber trobar allò que tres metges diferents no havien estat capaços de diagnosticar abans,

huesos pie

Gràcies a ell vaig conéixer també el doctor Sanchez, i el seu equip. Les crides a la prudència d’en Jon, les crides a l’esforç d’en Victor, les mans màgiques de la Bàrbara, les bromes de la Maria José, les agulles, les ones de xoc, la magnetoteràpia i d’altres conceptes que eren nous per mi.

terapies

Avui hi torno a anar, i hi vaig amb un sentiment contradictori.

Mai son agradables les despedides. Fins i tot, ens agradar dir “fins aviat” per donar a entendre que hi haurà retrobament amb aquells amb qui estem a gust, com ha estat el cas amb ells.

Però avui em vull despedir d’ells. No tinc cap dolor al peu des de fa setmanes i ja porto més d’un mes realitzant entrenaments exigents.

Això vol dir que estic 100% curat? Això vol dir que ja puc fer la cabra boja sense cap precaució? No, clar que no.

He après ara la importància de la recuperació, de la precaució i del descans. Però això no treu que, tot i que els estaré molt agraïts i m’encantarà tornar-los a veure en d’altres àmbits, avui espero poder despedir-me d’ells.

No sé si els diré adéu, fins aviat o a reveure. Sí que tinc clar que els diré… Moltes gràcies!!

Despedida

Anuncis

Deixa un comentari

