Alta!

Ha hagut de passar un any fiscal, o el que és el mateix, 360 dies naturals.

S’han confirmat els desitjos que tenia ahir. Ja tinc alta mèdica.

S’han acabat les visites al metge. S’han acabat les agulles, els làsers, les ones de xoc.

S’ha acabat una fase. Comença una altra.

restart

Ens trobem gairebé un any després fent el mateix temps en la Mitja Marató de Barcelona. Podriem dir, doncs, que estem igual que fa un any, que estem al mateix punt?

No sé si tinc la mateixa resistència que llavors, però l’acabarem tenint.

Sí que tinc més coneixement del meu cos i del meu jo.

Mai tornem al mateix punt de sortida. És lo bo i fotut de viure. Sigui quina sigui la direcció, sempre ens estem movent. I com més ens movem, més coses ens passen!

mm

Anuncis

Deixa un comentari

