Examens i aniversaris

Demà farà un any d’aquesta foto

IMG_2598

Eren els darrers kilòmetres de la Maratest de Badalona. Una cursa de 30kms que em servia de preparació per la Marató, i que vaig acabar millor del que esperava. Era un examen superat, a priori, amb nota.

Malauradament, demà farà un any que em vaig trencar el peu i no em vaig poder presentar a l’examen final.

Demà torna a tenir lloc aquesta cursa

marai no hi seré.

Demà no faré aquest test, aquest examen.

Tot i així, diguessim que avui he decidit, enlloc d’estudiar a la bibloteca amb altres estudiants, estudiar tot sol. Així que després de dinar he sortit a córrer xino xano i sí, he corregut 30 kilòmetres! Un any després, torno a córrer 30kilòmetres. He vist en quin punt de preparació estic si vull presentar-me a l’examen final.

I donat que l’any passat va anar com va anar, m’esperaré dos dies per comprovar si realment em puc presentar, però diria que avui tinc més certesa de poder fer la Marató enguany, i fer-la a la meva ciutat, Barcelona.

Córrer no ha de ser una obsessió. No és un fi en sí mateix. El córrer és un instrument que em dona força. lliçons i estat d’ànim per afrontar millor la meva vida.

Un fí en si mateix és la gent que estimes, els bons moments, les estones de felicitat.

I posats a triar l’activitat d’aquest cap de setmana, vet aquí la ironia, demà no vaig a la Maratest perquè aquest nit estic convidat, precisament, a una festa d’aniversari d’algú molt inspirador per mi.

Això sí, el cap de setmana del 14 de Març, si no us importa, no m’espereu enlloc! Veniu a buscar-me als carrers de Barcelona!

recorrido

logo-marato-bcn

Anuncis

2 pensaments sobre “Examens i aniversaris

  1. Me n’alegro que siguis un pas més a prop de participar a la Marató de Barcelona. Ara bé, reservat el cap de setmana del 14 de Març, no d’Abril!!! 80) Ja queda ben poquet. Ens veiem a la cursa!

    Salutacions,
    Abel.

Deixa un comentari

