Canvis dins la fidelitat

Ser fidel no vol dir no estar obert a canvis. Al mateix temps, tenir ales no és contradictori amb tenir arrels.

Hi ha un ritual que repeteixo, aproximadament, un cop a l’any.

Vaig a la botiga ProRunners i em canvio el calçat esportiu. M’agrada aquella botiga no només pel tracte que donen (molt bo), no només pel fet de que em van fer un estudi de la petjada el primer cop que hi vaig anar.

No només m’agrada perquè em recomanessin, crec jo, d’una manera molt professional (de runner a runner) quina opció em podia anar millor sense que notés que em volen col·locar una marca concreta.

M’agrada, a més, perquè reciclen el teu calçat antic (que no serveix per córrer en competició però sí per caminar normalment) i el porten a llocs on la gent no té sabates.

Dins aquest ritual, porto tres anys repetint un altre ritual, i és que allà ja porto tres anys comprant el mateix model.

Queden 17 dies per la Marató…

Les canvio ara per poder rodar amb unes noves els dies previs o m’espero a després?

I sigui quan sigui que les canvio…. verd o taronja? La fidelitat a les NB1080, de moment, no està en qüestió!

nb

 

keep-calm-and-keep-running-4

Anuncis

Deixa un comentari

