Pintar-se dibuixets

Hi ha qui no s’atreveix a fer-se tatuatges. Bé perquè no els agraden, bé perquè els fa respecte dibuixar-se el cos per tota la vida. Totalment respectable tot plegat. Durant un temps, tots dos pensaments han estat presents al meu cap.

Hi ha qui, per altra banda, té el cos completament tatuat i no se’ls veu el color de la pell. Respectable també, però reconec que això no m’ha passat pel cap.

N’hi ha qui es fa un primer tatuatge petit i es queda aquí. N’hi ha qui se’n fa un i ja pensa en el segon.

Qui escriu va estar molt temps pensant en si fer-se’n un o no. Finalment, l’únic argument en contra era pensar “potser me’n penediré d’aquí 50 anys” i vaig pensar que era un argument dèbil, molt dèbil. Massa coses he deixat de fer pensar que me’n podria penedir en el futur i un cop he arribat a aquest futur em penedeixo de no haver-les fet.

Així doncs, des de l’any passat m’acompanya la frase “BORN TO RUN” a la meva cama. Tenia bastant decidit que el segon tatuatge, un cop assolida la Marató, seria tatuar-me “42.195 m” com a homenatge, però si bé la frase em dona força i m’agrada saber que tinc quelcom tant meu a les venes, ara no li veig sentit tatuar-me res relacionat amb la Marató.

Sí, la vaig fer. Sí, em va fer molta molta ilusió acabar-la i sí, durant 14 mesos ha estat una obsessió. Aquesta satisfacció ja la tinc i no necessito dibuixar-la ni pintar-me-la enlloc.

Tot i així, sí que és cert que tinc un gran record de l’estiu de fa 18 anys, a la zona de la Bretanya francesa, on vaig descobrir els crépes, les gallettes, la música celta i el tabac de liar entre moltes d’altres coses que em van marcar..

Va ser un gran despertar, un volar sol per primer cop, i tota una experiència….

Serà el segon dibuix. Aquest cop a l’esquena. Ahí lo dejo.

Triskell

Anuncis

Deixa un comentari

