Refent el Curriculum

curriculum-vitae

Benvolgut, da

Sóc una persona, espero, amb una edat molt avançada. 

Escric aquestes línies respirant poquet a poquet tot esperant que això permeti allargar l’espera fins al darrer dels meus alès. Deixaré enrere uns fills preciosos, uns néts i netes entremaliats que em demanen dolços quan la seva mare no els veu i una vida plena d’amor.

La meva vida ha estat plena de conflictes, sí. També de lluites. Luites personals i lluites col·lectives. He procurat trencar totes les cadenes que em lligaven a una condemna a la qual jo mateix m’havia sotmès.

He procurat anteposar allò que volia fer davant d’allò que calia fer. Afortunadament, molts cops eren coincidents. D’altres, vaig haver de prioritzar, i com passa a totes les decisions, no sempre hauré estat encertat. En aquests casos, prego em disculpin.

Però també els demano que prenguin en consideració que actúo amb noblesa, que avui sé molt més del que sabia quan era jove, i que tinc la sensació de saber menys del que pensava que sabia aquells dies. 

Hi haurà gent que em plorarà. Gent que em trobarà a faltar i que pensarà que la seva vida sense mi no té sentit. Aquesta gent és la que ha donat sentit a la meva vida fins avui, ara que tinc tants anys. No sé quants, però com els deia, espero que sigui una edat molt avançada.

He conegut gent d’allò més diferent, i de totes elles he après. He visitat llocs espectaculars, alguns d’ells després d’hores d’avió, i d’altres sense sortir de la meva imaginació. Alguns els he compartit amb la meva gent, i d’altres no acceptaven companyia. De tot hi ha d’haver en aquest món!!!

No em puc queixar de la meva trajectòria professional. M’hi he implicat allà on han comptat amb mi i he pogut desenvolupar projectes per mi mateix que em deixen una satisfacció molt més gran que el benefici econòmic del moment. No sé si encaixa en la definició d’home d’èxit, però certes etiquetes socials les he intentat defugir constantment.

Deixo, doncs, aquesta vida, plena de bons records. Records que he creat en d’altres i records que m’emportaré a les platges de Llançà. Deixo un llegat personal i professional que fa patxoca, compromès amb el meu entorn, ( i on diem entorn, poden pensar tant en la meva familia directa com en les misèries llunyanes d’aquest món). No he estat indiferent a la injustícia, a l’egoisme, a la hipocresia o a la voluntat de les persones a subordinar-ne d’altres.

Per tant, espero que compti des d’ara o segueixi comptant amb mi. Sigui vostè un headhunter, sigui vostè un amic, sigui vostè algú amb qui mai ens hem creuat, compti amb mi.

Cordialment,

Un home, espero, d’edat molt avançada

Allò que hem fet fins ara ens defineix fins la mesura que volem que ens defineixi. Som més del que hem estat. Fins i tot allò que som en aquest moment.

De vegades, simplement, som qui volem ser.

Anuncis

Deixa un comentari

