Marques

No, no parlo de marques de cap cursa, tot i que aquest Divendres tindré la oportunitat de posar-me a prova a la cursa de Bombers …samarreta-camiseta-cursa-bombers-2015

Si no vaig errat, serà el cinquè cop que corro aquesta cursa amb una progressio de temps de  1h – 2010 / 51′ – 2011 / 50′ – 2012 / 49′ – 2013 sense córrer el 2014 per la meva lesió pre-maratoniana. La progressió dels darrers anys diria que hauria d’estar entre els 47 i 48, però a dia d’avui ho veig complicat… Aviam la cursa on ens posa!

Però avui parlo d’altres marques. En tant que no portaré les mitges compressores, serà la primera cursa on podré lluir la meva primera marca que, a més, acabo de restaurar fa pocs dies.

tattoo

També serà el debut d’una altra marca. Estarà amagada durant la cursa per la pròpia samarreta, però ser-hi, hi serà.

Potser és cert que el pas del temps ja va deixant marques naturals al nostre cos en forma d’arrugues i canvis, però jo he decidit que algunes marques siguin triades per mi. Artificials? Potser. Innnecessàries? També

Aquest Divendres les meves cames i l’asfalt em diran quina serà la meva marca actual. No la triaré jo. Sí que tinc pensada quina és la que vull, però no depèn de mi al 100%. Per si de cas, i donat que té un significat especial per mi, hi aniré marcat!

trisquel2trisquel

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

