Paraules clau

words

Diuen que una imatge val més que mil paraules. Cert.

Hi ha qui és capaç de crear aquestes imatges amb relats ben estructurats, diàlegs incisius o fins i tot amb magnifiques melodies.

En tant que jo no soc cap gran compositor, ni literari ni musical, i la meva habilitat fotográfica no passa del que és corrent, potser amb algunes paraules podré explicar com es presenta la setmana…

Por. Por a què em diran. Por a que la visita del Dimecres al metge impliqui noves paraules a incorporar al meu vocabulari. Fascitis, isquios, lligaments, genoll, ressonància…. Ja fa mesos que una cama no acaba d’anar del tot bé i més val que hi comencem a posar remei!

Teatre. Natura. Treball conscient. Il·lusió. Il·lusió (i una mica de por també) per entrar allà on tenim els propis dimonis i poder-hi plantejar una dura batalla d’ells contra mi o de mi contra ells.

Familia. Nebots. Germà. Visites. Alegria. Expectatives. Expectativa,  (i una mica de por) en veure la reacció dels meu nebot Julian quan, per primer cop, l’abraci el seu tiet. Expectativa ( i una mica de por) en veure la reacció de la meva neboda Naia quan vegi en 3D aquell noi, el seu tiet, a qui només ha vist conscientment darrere d’una pantalla d’ordinador.

I feina, clar que sí. Pressupostos, visites, determinació i una mica de por en perdre algun bon projecte que tenim previst.

Setmana intensa, la que comencem. Setmana on poden passar i passaran moltes coses.

Puc pensar que la lesió em farà estar parat tot l’estiu. Que els dimonis podran amb mi, que els meus nebodets es mostraran distants amb mi o que perdré oportunitats de negoci.

Puc pensar també que aquesta setmana comença la meva recuperació per tornar a córrer, pedalar i aixecar-me sense dolor ben aviat. Puc pensar que disfrutaré de batalles que em faran més fort i que això farà que disfruti, rigui, i abraci amb força la meva familia americana. Fins i tot, per què no? Aquell client que s’ho està pensant acaba dient que sí.

En qualsevol cas, de totes les paraules que poden explicar aquesta setmana, la por no ha de ser una d’elles!

Som-hi!

Anuncis

Deixa un comentari

