Un cor, dos cors….

corazon-enamoradosL’altre dia vaig sortir a caminar, i vaig veure com plorava una noia. Es mostrava tant ferida i dolguda… Deia que mai més tornaria a estimar.

Algun dia aquests plors acabaran – li vaig dir – I de nou tornaràs a estimar

Li deia que dos cors són millors que un, dos cors fan que tot encaixi.

En el meu cas, durant un temps vaig viure pensant en moments ben masculins. No feia res més que viure en un món de somnis infantils endinsat en mi mateix, fins que un bon dia aquests somnis es van anar acabant, em vaig anar convertint en un home i vaig tornar a somiar .

Perquè al final, te n’adones que dos cors són millors que un, dos cors fan que tot encaixi.

De vegades  sembla tot s’hagi planejat de tal manera que els teus dies siguin una successió de buidor, al teu cos i al teu cor. I tot i que és cert que la vida et torna fred i fort hi ha una cosa que a dia d’avui sé del cert.

Si creus que el teu cor és de pedra o que ets prou dur per afrontar sol aquest món, tingues clar que no hi ha pau en estar sol. I és per això que jo també seguiré buscant fins que trobi la meva persona especial.

I ho faré perquè sé que dos cors són millors que un, dos cors fan que tot encaixi..

Two hearts are better than one!!

Anuncis

Deixa un comentari

