CURS 2015-16. LLIÇÓ 2. Cuinaràs bo… i sà!

espai-boisa

Va ser aquest any quan vaig assistir a una de les festes d’aniversari més originals que he estat.

No era un dinar o un sopar en un restaurant, sinó que era en un espai gastronòmic on es fan tallers de cuina. Van cuinar plats exquisits davant nostre, ens van mostrar les receptes i el perquè de cadascuna d’elles.

Em sentia atrapat de veure diferents olors, diferents maneres de cuinar i combinar ingredients senzills, com ho explicaven i el tacte amb que tot plegat estava preparat.

És d’aquells moments on et trobes fent quelcom que no esperaves disfrutar tant però que ràpidament tens ganes de més.

I en tant que m’agrada menjar bé, m’agrada cuinar i m’agrada aprendre constantment… En Joan aprèn a cuinar!

Innovar. Fer. Créixer. Cuinar.

noisa

Anuncis

Deixa un comentari

