Believe

believe

Molt del que sé a dia d’avui és allò que se m’ha volgut vendre. Pots llegir, això sí, la meva vida com una història d’exits. Però conec els meus somnis i tampoc son el país d’Alicia i el país de les Meravelles.

Tenim un cervell, tenim un cor. I un coratge ben ferm que ara no deixarem perdre. Allò que ens cal ara és… ànima

– Jo no puc fer això!  – Tú no pots fer allò! Ens alimenten de frases com guions, però jo no actuaré. Les coses bones vindran i marxaran però tot el que ara necessites saber és la veritat.

T’eganyaràs per ella? Cridaràs per ella? Moriràs per ella? Ho faràs?

Jo ho crec. Jo sí crec, amb cada alè que respiro, que tu i jo podem canviar les veus fluixetes per un crit ben alt. I tant que ho crec!

Ho dones tot. I després dones més. Ja saps que has vingut a fer arribats a aquest punt. Pagaràs el cost com qui carrega una creu. Som molts els que l’hem posat allà. T’estigmatitzaràs per fer-ho? Cridaràs per fer-ho¿? Sagnaries, fins i tot, per fer-ho? Ho faries?

Jo ho crec, jo sí crec que mentre es mantingui la lluita, aquesta nit encara hi haurà esperança en aquest món, ja ho veuràs.

No et facis pel·lícules, ni busquis en discos o revistes una explicació.  Simplement tanca els ulls i veuràs que tu ets tot allò que necessites.

Perquè jo ho crec. Jo sí crec, amb cada alè que respiro, que tu i jo podem canviar les veus fluixetes per un crit ben alt. I tant que ho crec!

I believe!

Anuncis

Deixa un comentari

