Any nou… objectius antics?

CXyiwN6WQAAFwbD

Tot i la imatge que encapçala aquesta entrada i tot i el seguiment que he estat fent els darrers dies, les darreres hores, de la situació política del país, no és d’aquests temes que tenia intenció d’escriure avui. I no serà per falta de ganes, no!

Més enllà de la imatge recordant-me de la Bill Murray i el seu dia de la marmota, no seria tant extrany pensar en els nostres objectius de fa uns anys i veure que, en molts casos, aquests es repeteixen any rere any.

Demanem salut, mantenir, canviar o trobar feina, mantenir, canviar o trobar parella (en funció de la situació professional i sentimental de cadascú) com a objectius, diguem-ne, comuns entre tots. A partir d’aquí, cadascú és lliure de voler concretar-los més.

Fa dos anys, a dia 1 de Gener, tenia la Marató de Barcelona com a objectiu. No vaig poder ni presentar-me a la línia de sortida.

Fa un any no la tenia com a objectiu factible de ser assolit i en canvi, tot i amb dificultats, la vaig córrer i la vaig acabar.

Fa un any no em plantejava canviar de feina, i vaig canviar.

Fa un any no em plantejava ampliar l’afició a l’esport amb una BTT, i ho vaig ampliar. Molt menys em plantejava fer classes de ioga, i aquest Gener començo el meu tercer mes de classes.

També és cert que no s’han assolit algunes fites que sí estaven plantejades i que veuen en aquest 2016, o potser al 2017, el seu temps de pròrroga. Pròrroga que haurà de conviure amb l’espai i temps necessari per donar cabuda i sortida a nous objectius que es van plantejant; alguns ja definits d’entrada i d’altres que s’aniran plantejant al llarg de l’any.

En tot cas, m’agradaria pensar que la meva vida no és com cap culebrot de sobretaula ni com la situació política catalana. En aquests dos casos, pots passar-t’hi tres mesos sense prestar-hi atenció que tot segueix igual i res no canvia.

I què collons… jo vull canvis!

Anuncis

Deixa un comentari

