Quan em corro

orgasmo

Hi ha moltes maneres d’arribar a aquesta sensació. De vegades és un pim-pam de pocs minuts i de vegades és necessari un escalfament previ abans de hores d’esforç i de suor.

Generalment m’acostuma a deixar una tremolor a les cames que penso que ja mai més ho tornaré a fer. I això és tant cert com que al cap d’una estona ja estic pensant en com, on i quan ho tornaré a fer.

La majoria de vegades, malauradament, ho he fet sol. També algún cop ho he fet en companyia d’una altra persona i també he tingut la sort de provar-ho en experiències més grupals. Com li deu passar a molts altres homes, la majoria de vegades estic més preocupat en com ho he fet, en el final, en si el resultat a ulls de l’altre és prou digne. Les dones, tot i que tampoc és sempre així, disfruten més tot el procés previ sense importar-li tant el resultat final.  Deu ser allò dels homes preocupats pel temps que duren i les dones preocupades per com disfrutar-ho.

M’ha ajudat a conéixer el meu cos, les seves reaccions, què li senta bé i què no, què li dona plaer i què li provoca dolor. Fins i tot, digueu-me trapella, he après alguna que altra técnica que facin més intensa aquesta barreja de plaer, cansanci, nova energía, augment de pulsacions, suor, etc que més d’un cop et fan cridar quan acabes. També he hagut d’aprendre quanta estona necessito per recuperar-me.

Hi ha dies que em ve de gust a primera hora del matí. D’altres a mitja tarda abans de sopar i a la nit m’ajuda a dormir relaxat.

Jo no vaig ser gaire precoç, en això. Com a massa fases a la meva vida, vaig tenir la sensació d’haver esperat massa per provar-ho. I un cop provat, també he passat llargues èpoques sense fer-ho. Més per falta d’opció que per falta per voluntat.

Però voler, ho vull sempre. Perquè em fa sentir bé i ho trec tot. Acabo esgotat. Esgotat i content. Content quan acabo i content mentre m’hi poso.

Així és com em sento quan corro.. Sense pronoms.

Anuncis

Deixa un comentari

