Els meus aniversaris del 23F

Soc prou gran per saber què van significar, o que podrien haver significat, els fets ocorreguts tal dia com avui fa 35 anys.  I soc prou jove per recordar com els vaig viure en aquell moment, tot i que em puc imaginar les pors que van tornar a la meva familia amb antecedents republicans durant la Guerra Civil.

tejero

Coses de les noves tecnologies, avui sé que tinc d’altres aniversaris especials a celebrar.

En primer lloc, avui fa 7 anys que em vaig comprar la meva primera moto. Una moto humil, de segona mà, que em va ajudar a moure’m per la ciutat de manera diferent a com ho feia fins llavors. A dia d’avui no sé si em podria acostumar a viure’n sense.

En segon lloc, i és el que m’ha fet més il·lusió recordar, avui fa tres anys que vaig assistir a la meva primera classe de teatre.

Un dissabte a la tarda anava tot nerviós  a un centre de Gràcia a descubrir què és això que fan els actors. Pensava en com “fer veure” que era d’altres personatges damunt de l’escenari, a desenvolupar la meva vena pallassa i a descobrir si això realment era una afició frustrada o quelcom més passatger. Recordo veure arribar la professora amb una llauna de RedBull a les mans i començar a fer jocs de coneixement propi i dels companys.

Tres anys després, aquesta professora avui és amiga meva. Tres anys després, segueixo aprofundint en com entendre i mostrar les emocions que es poden produïr, no només damunt l’escenari sinó també com a manera d’entendre el meu dia a dia. Ja no penso en fer veure res, sinó en mostrar quelcom real.

Tres anys després, un curs, una professora, una afició, m’ajuden, com ho fa la moto, a moure’m pel món de manera diferent a com ho feia fins llavors.

De fet, a dia d’avui, tampoc sé si em podria acostumar a viure’n sense.

 

Anuncis

Deixa un comentari

