Carta de dimissió. Torneu-me a contractar!

Als meus superiors,

Han passat ja quatre mesos que vau decidir que jo ocupés el lloc que avui ocupo. Recordo perfectament durant el procés de selecció, tota la ilusió que us vaig mostrar. Estava entossudit a fer-vos creure que jo era la millor opció que podíeu triar.

Hi havia dies que em miràveu amb recel, amb escepticisme potser. D’altres dies no sentia per part vostra una gran confiança en les meves possibilitats, però com que éreu més d’un els que havíeu de triar, jo també vaig procurar ser hàbil en centrar-me en aquells a qui jo agradava.

Finalment vaig aconseguir el meu objectiu. Les funcions que se m’havien encomanat eren diverses. N’hi havia, i n’hi ha, de complicades, però es podria resumir en que havia de treballar colze a colze amb els meus companys per fer-vos la vida més fàcil, per fer-vos-la millor.

I sabeu què? No ho he fet. Jo he fet tot allò que he pogut, però per culpa dels altres companys de taula no ho he pogut fer. Sé que ells diuen el mateix de mi, però la diferència és, i creieu-me quan us dic això,  que jo tinc raó i ells no.

A dia d’avui no he assolit ni un dels objectius que em vau marcar abans d’arribar al lloc que avui encara ocupo. Segurament gran part de la culpa és vostra per haver decidit quins havien de ser els meus companys de feina. Però ara això ja no importa.

Plego. Dimiteixo. Aquí us quedeu amb la vostra merda. Si després no aconseguiu aixecar-vos no em busqueu a mi les pessigolles. Jo he fet tot allò que podia fer.

És més, els meus companys també dimiteixen. Dimitim tots per incompetents, si voleu dir-ho així. Irresponsables, egoístes, etc. Tant és. Poseu-hi l’adjectiu que vulgueu.

És probable que d’aquí un parell de setmanes comenceu un nou procés de selecció. I sabeu què? Ens presentarem els mateixos! Direm el mateix que us vam dir. Us prometrem el mateix que us vam prometre que faríem i no vam fer. I sou tant estúpids que ens tornareu a triar.

Perquè vosaltres, els ciutadans, se suposa que sou els nostres superiors, que nosaltres estem al vostre servei. I aquest és el problema. Encara no heu entès que és just el contrari.

Per tant, sapigueu que estic pensant seriosament en dimitir els propers dies. Això sí, un cop dimiteixi, torneu-me a contractar. Voteu-me!

Què voleu que us digui? Soc diputat!

entrevista

Anuncis

Deixa un comentari

