#jonosocMessi

He viscut la crueltat de ser el darrer triat en el moment de fer els equips de futbol durant els temps d’esbarjo de l’escola. Fins i tot, quan al darrer capità li “tocava” quedar-se amb mi al seu equip , fàcilment es podia veure una expressió de disgust a la seva cara.

En d’altres esports, tampoc he destacat en excés. Vaig provar el bàsquet per allò de la tradició familiar i suposo que en els meus glutis encara deuen haver marcats els llistons de fusta de tants i tants dissabtes assegut a la banqueta.

Sí que és cert que de més gran he pogut desenvolupar un xic les meves habilitats esportives, i quan faig alguna cursa de 10km, 21 o fins i tot 42km avui ja hi ha més gent al darrere meu que al davant. També he aconseguit, amb el temps, que el guanyador de cadascuna d’aquestes curses trigui més de la meitat del temps que necessito jo.

Segurament, els moments de més brillantor esportiva a la meva vida els he viscut mirant-te. Gaudint les teves corredisses, els teus canvis de registre, la teva evolució, els teus gols i els teus èxits. Sé que d’aquí uns anys podré dir amb satisfacció que vaig ser afortunat en viure durant l’època que tu vas marcar. Perquè és cert. Has marcat i segueixes marcant una época.

Ets el millor del món. No només ets el millor Leo del món. Ets el millor futbolista del món. I ja fa anys que ho ets. Tants que potser és el millor que es veurà.

Jo no soc el millor del món en res. Bé, menteixo. Soc el millor jo del món, com ho som tots, perquè no hi ha ningú igual a nosaltres (cosa que s’agraeix perquè impedeix una comparació que podria ser massa odiosa). Però res m’impedeix admirar-te, res m’impedeix reconéixer que he viscut moments de gran felicitat provocats, en part, per tu.

Però com cada any, aquest m’ha tocat pagar a Hisenda més del previst per haver canviat de feina l’any anterior (amb la crisi és difícil mantenir-se en un mateix equip). Conec la veu del megàfon de l’INEM que anuncia que ets el següent aturat a la llista per demanar la subvenció.

Som massa diferents. Som persones diferents, amb realitats diferents.

#jonosocmessi

Leo messi

Anuncis

Deixa un comentari

